Dagsarkiv: 04/11/2012

Racing på hög nivå eller kanske inte…

Satt och bläddra lite i ett gammalt fotoalbum med härliga bilder från det första 4 timmars racet någonsin. (tack Mårten) Man bruka ofta säga det var bättre förr och det brukar inte de yngre hålla med om men kanske skulle … Fortsätt läsa

Publicerat i Mini Relaterat | Kommentarer inaktiverade för Racing på hög nivå eller kanske inte…