Den 5 September i år så fyllde TV serien The Prisoner 50 år, det vill säga det var då 50 år sedan man började spela in TV serien.
Någon som sett några avsnitt, verkar som den är utgiven även på DVD men har inte lyckats komma över någon.
Men den spännande inledningen kan jag bjuda på, vist blir man sugen på mer hög kvalitativ TV underhållning från 60-talet 😉
Mer om TV serien finner ni HÄR
Jag har en VHS med the Prisoner om du vill låna?
Tack Ola men det är ett rätt stort projekt om man skall kolla på en VHS rulle idag http://www.pudenitroz.se/blogg/?p=2691
Skall kolla runt lite på tuben och se vad som finns, hitta ett fräckt program på nätet som helt sonika bara laddar ner filmen till ens dator sen kan man titta vart man vill 🙂
Lustigt, jag var hemma sjuk för någon vecka sedan och kollade då på just The Prisoner, första avsnittet, på youtube.