Häromdagen så blev jag ett år äldre och i år lyckades verkligen ungarna och frun överraska, med hjälp av fantasi och Google så snoka de upp två numrerade (nr146) superfräcka Mini Moke Mk1 manschettknappar.
Fick även en nyckelring som självklart också är en Mini Moke, tittar man noga så ser man att manschettknapparna är av samma modell men delad i.
Nu blev till och med bloggen uppdaterad tack vare detta 🙂


Gratulerar!
Tack ☺
oj, snygga prylar!
Grattis på födelsedagen!
Och välkommen tillbaka till bloggandet!
Jag(vi?) har väntat och längtat!!!
Tack Micke, har du själv kanske också börjat nerräkningen till ** 😉
Vi får se om det inte blir mer fart på bloggen igen till hösten, har engagerat mig lite i en annan hemsida med tillhörande blogg http://www.adriaclubsyd.se
Allt klär en skönhet!
(så när ska du använda detta 😉 )
Skönheten och odjuret men vem är vem 😉
Hela meningen lyder, ”Allt klär en skönhet sade Fan. Satte mustach på sin gamla moder”. Jodåsåatt…..