Fastnade för denna bilden, den borde egentligen vara omöjlig att få till utan Photoshop men i vissa länder är allt möjligt även utan Photoshop 😉
Bilden bör vara tagen på Barbados eller bilen är åtminstone registrerad där.
Fastnade för denna bilden, den borde egentligen vara omöjlig att få till utan Photoshop men i vissa länder är allt möjligt även utan Photoshop 😉
Bilden bör vara tagen på Barbados eller bilen är åtminstone registrerad där.
Missade lite på geografi och historielektionerna, tillhör Barbados Frankrike?
Bara att beklaga isåfall..
Men att det frågas alls om detta beror på en film i min ägo som du någon dag ska få äran att recensera, kan vara så att den delvis är inspelad där.
Japp det syns RIKTIGA Mokar i den, mer än en gång!
Har för mig titeln är Babycat och är helt i stil med Ingmar Bergmans alster, eller inte?!
Nej Barbados är självständigt men tillhörde England fram till 1966.
Vad är det för film?? Kom på att jag nog missat att publicera recensionen av The Sandwich Man http://www.pudenitroz.se/blogg/?p=3900