Det finns ju ett tyskt bilmärke som blivit känt för sina vackra linjesköna ”måsvinge” bilar, men vad säger vi om denna skapelse?
Linjeskön? Nja den har ju förvisso fortfarande kvar drag av av sitt ursprung så helt tokig är den ju självklart inte, men man kan åtminstone sammanfatta bygget som något annorlunda 😉

”jag är inte rädd, jag kan flyga”…
Jo men det är alltid värre med landningen 😉