Den Kinesbyggda Moken som jag skrev några rader om HÄR är nu färdig och har som sagt återintroducerats i Australien och nu senast i Thailand där filmen är från.
Lite är nytt även under huven och tyvärr inte mycket nostalgi kvar 😉
Tycka vad man vill men lite fräckt är det ändå att någon vågar satsa på en så smal produkt….

Hmm, beställa en ny.. kanske snabbare än att renovera en.. om man ens hittar en att renovera… 16V Dohc…? Hoppas den åtminstone har Hydragasfjädring!
Du har ju hitta en som både har Hydrogasfjädring och är i behov av renovering så logga in och bjud 😉
Förresten att beställa en ny går inte så fort heller då den inte kan registreras i EU så måste man ta den som flyttgods och då måste man ha bott utomlands och ägt bilen i ett eller om det är två men det är klart vissa behöver ju över 20 år för att renovera en så då är ju två år snabbt 😉