Har hittat lite roliga bilder så jag tänkte väcka upp bloggens långkörare som legat i dvala sen september 2015 så här kommer 2017 första.
Självförtroendet var det åtminstone inget fel på, och visst var reklamfilmerna roligare förr i tiden 🙂
Har hittat lite roliga bilder så jag tänkte väcka upp bloggens långkörare som legat i dvala sen september 2015 så här kommer 2017 första.
Självförtroendet var det åtminstone inget fel på, och visst var reklamfilmerna roligare förr i tiden 🙂
Fräckt!
Varför har jag ingen Austin Metro?
Jo Metron är en udda fågel på svenska vägar vet inte hur många det kan finnas om det finns några överhuvudtaget