Den förra frågan lyckades ni ju till slut klura ut var det, men lyckas ni även denna gång det återstår att se 😉
Var är bilderna tagna?
På bilden till höger ser ni en känd kurva, vad var/är namnet på denna?
En ledtråd eller till och med två kan jag bjuda på, det handlar om en gammal nerlagd tävlingsbana och denna gång är jag i Sverige.


Dalsland Ring?
Nej där finns bara 10m asfalt kvar av Dalsland Ring
Hmmmmm.
Ombergsbacken?
Nej men Ombergsbacken var en ny bana för mig tack för tipset måste kollas upp 😉
Mer hillclimb kanske, men intressant
Västkustloppet, Falkenberg?
Visst är det Falkenberg eller som den kallades Skrea banan. Bra jobbat ☺
Isåfall gissar jag att svängen heter Årstadkurvan.
Även Årstaktkurvan var rätt visst är Google fantastiskt 😉
Är det där du hittat bilderna? ?
Nej nej jag har själv tagit bilderna så testa att googla dem skall inte bli några träffar.
Nej just det! Kul frågesport!
Hmm, ingår det här i 70 sätt att göra en kvinna lycklig?
Ett av dom lär vara ett besök i Ullared, dom andra 69 vete f-n.
Vad? Finns det så många,sätt? Nä nä!
Citat: denna gång är jag i Sverige.
Hmm, så förra var inte Sverige?
Vhem f-n har skänkt bort ön?!! Till viket annat land?
Får kanske förtydliga vad jag menade jag har tidigare skrivit om två nerlagda banor och dessa har båda varit i Tyskland därför tyckte jag ledtråden denna gång i Sverige kunde vara en hjälp 😉
Hven tillhör Danmark. I alla fall senast jag kollade. Men jag kollar inte så ofta……
Kolla igen.