Om 30 minuter så tar 2014 slut och 2015 tar vid, det betyder att det i år är 50 år sedan den 1.000.000 kojan rulla av bandet.
Detta måste självklart firas med med skumpa och raketer så kom igen nu ut och fira och SKÅL TA MAJ FAN 😉
Vad passar sen bättre än att ta fram målflaggan och flagga av detta 2014 på ett värdigt och avklätt sätt…..


Skål!