Gott Nytt År

Om 30 minuter så tar 2014 slut och 2015 tar vid, det betyder att det i år är 50 år sedan den 1.000.000 kojan rulla av bandet.

web_1 miljon

Detta måste självklart firas med med skumpa och raketer så kom igen nu ut och fira och SKÅL TA MAJ FAN 😉

Vad passar sen bättre än att ta fram målflaggan och flagga av detta 2014 på ett värdigt och avklätt sätt…..

slut.jpg

Det här inlägget postades i Mini Relaterat. Bokmärk permalänken.

Ett svar på Gott Nytt År

  1. micke skriver:

    Skål!

Kommentarer är stängda.