Då var det åter dags för en fredag med ny racingbild och med tillhörande racingbrud.
Någon som känner igen damen på bilden, jag tror mig veta vem det är men i detta sällskap så kommer man inte speciellt långt med bara att tro 😉
Så Ola du som är specialist på kvinnor vid eller på kojor 😉 vem är kvinnan på bilden?

är det mjäll eller snö som kommer över skärmen?
Det är pixelfel som kallas julstämning 😉
detta var ju inte helt automatiskt…
Bra-Bra Johanson?
Micke: gå och klipp dig 😉
helrakad numera och peruk när det behövs!
😉
Har en bild från ett IMM där du har peruk men av ditt eget hår 😉
Du klara dig Micke, den finns någonstans på dia tror den är från Rodenkirchen 88.
Men jag hitta däremot en bild på Ola när han sitter och funderar över veckans bild 😉
Tjusigt
Manuel utan a i bakgrunden minsann. Bilden är tagen vid Mayhem Garages Hjulskyltning 1987. Härligt att få lite nostalgihjulstämning såhär på året.
Nej nej kom igen med fler gissningar jag börjar känna mig trygg att det tar en stund att finna ut 😉
oj , jag får hjärtklappningar… tror Ola får ta över, tysk musik är jag inte så hemma på…
Ompa ompa……
Christabel Carlisle?
Nää det tror jag inte jag har andra uppgifter och du skall få din ledtråd 😉
Bilden lär ha sitt ursprung från Rally Figueira da Foz i Portugal 1968 och jag tror att hon är en lokalförmåga..
Jag har gett ledtrådar också ju. Ej automatik.
Manuel-a
Haha den ledtråden var lika långsökt som några av dem på spåret 😉
Men helt rätt Manuela Feist kanske ingen riktig kändis men men….
Okänd för mig