Vissa har det onekligen mer förspänt än andra vilket tydligt framgår av bilden, kanske så har han siktet inställt mot IMM 2014 och vill ha båda sina Mokar med sig 😉
Undrar vad farbror blå hade tyckt om detta om man kom rullande med detta ekipage??
Vissa har det onekligen mer förspänt än andra vilket tydligt framgår av bilden, kanske så har han siktet inställt mot IMM 2014 och vill ha båda sina Mokar med sig 😉
Undrar vad farbror blå hade tyckt om detta om man kom rullande med detta ekipage??
Hmm bra idé! 🙂 😉
Ja det kan vara något för dig som också har fler Mokar än du kan köra med samtidigt 😉
Men nog vore det bekvämare och lite mer ovanligt att anlända dit i en Moke med Hydrolastic? Jovisst finns det! 😉