Ventilkåpan blästrad

Igår kväll så fick junior ventilkåpan med sig för blästring och grundning och det var snabba puckar för i morse så fick jag den i retur, smidigt som fan och jag slapp få grus överallt 😉
Resultatet ser ni nedan.

ventil1

ventil2

ventil3

Klart godkänt nu skall den bara klinas med litta grön färg och monteras nya dekaler sen är den som ny igen 😉

Teddan nu tar du kapellställningen också det blir gesällprovet om du skall få bli hovblästrare åt Alstad Racing 😉

Det här inlägget postades i Mini Relaterat. Bokmärk permalänken.

6 svar på Ventilkåpan blästrad

  1. Offline skriver:

    Puh! Trodde den skulle bli kromad eller nåt sånt!!

  2. Offline skriver:

    Har en kromad kamkedjekåpa om du skulle bli sugen 😉

    • swemoke skriver:

      Nä tack, men om du kollar på bilden ordentligt så ser du att en sak är kromad men den får sitta där till jag hittar en ny som jag kan måla känns ju rätt onödigt att ta bort kromen för att färgen skall fästa någon kanske vill ha en kromad.

  3. Ted skriver:

    Ja Hemarbetet går före det mesta så det var inga större problem… Ställningen är lite större och antagligen lite jobbigare men vi får se vad vi kan göra 🙂
    Bättre jag får sand överallt så inte du behöver skita ner dig 😉

    • swemoke skriver:

      Yes hemarbete måste alltid få gå före 😉
      Du får låna en heltäckande mask av kollegan så slipper även du grus i hårbotten 😉

Kommentarer är stängda.